İZMİR / Karabağlar
Aysu KESKİN

Selam

Ben Aysu Keskin

31 yaşındayım. İzmirliyim. 9 Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları bölümü mezunuyum. Birkaç yıl İstanbul'da yaşadıktan sonra memleketimde köye taşındım.  Bir süredir bisiklet eğitmeniyim.

Bisiklet eğitmenliği çok güzel. Manevi olarak inanılmaz doyurucu. Bisikleti öğrenen arkadaşların sürüşe geçtikleri ana tanık olmak çok keyifli. Örneğin bir öğrencimiz sürüşe geçtiğinde “rüzgarı hissetmek çok güzel” dedi. O herkese iyi geleceğini düşündüğüm duygunun gerçekten işlemesi, bir başkasının da bunu deneyimlemesi garip bir şekilde beni mutlu ediyor.   40'larında bir öğrencim çocukken köprücük kemiklerinin ikisini de kırmış ve derse ilk geldiğinde bisiklete karşı mesafeliyken, ikinci dersin sonunda “ben bir tur daha atayım” dedi. Eşi ve çocuğu bisiklet süren bir kadın öğrencim artık ailecek pedallayabilecek. Daha çok örnek var ama en güzeli ne biliyor musunuz? Çevresinde onlara “YAPAMAZSIN”, “BU YAŞTAN SONRA BİSİKLET Mİ ÖĞRENECEKSİN” diyenlere aldırış etmemeleri

Ben neden bunun sevincini derinlemesine yaşıyorum? Çünkü, ulaşımda dahi bisiklet kullanan biri olarak hissini biliyorum. Rüzgarı, bisikletle giderken tüm detayları hatırlamayı, beni daha pozitif kılmasını, sadeliğini, kelimelere dökülemeyen o içsel yanını... Onlar da biliyorlar artık.

İki derste sürüşe geçemeyen arkadaşlar da oluyor. Kimisi devam ediyor ve inatla “bu iş olacak” diyor. Kimisi motivasyonunu kaybedip bırakıyor. Kimseyle kıyas yapmamalarını ve herkesin korkuyu aşma şeklinin farklı olduğunu buradan hatırlatmak isterim. Korkularınıza pedallayın ve dengede kalmak için hep pedallayın

• Instagram

Telefon: 0505 038 46 92

Bisiklet Eğitimleri

Bugüne kadar hiç bisiklet sürmemiş, denge sorunu yaşayan veya bisiklet sürüş kalitesini ilerletmek isteyenler için Bisiklet Eğitimlerine 7'den 70'e herkes katılabilir.

Tecrübeli Bisiklet Eğitmeni Aysu KESKİN ile Birebir Özel Dersler.

Küçük egzersizlerle ilerliyor, önce bisiklet algısını geliştiriyor, denge sağlıyor, korkuyu yeniyor ve gerekli teknik bilgilerle kaliteli sürüş gerçekleştiriyoruz.

Yetişkinler için bisiklet bizden, 12 yaşın altında çocuklar için kendi bisikletleri olması gerekiyor.

İster haftaiçi, ister haftasonu – İstediğiniz gün ve saatlerde.

Bir ders ücreti 100 TL dir.

Bir ders süresi 1 saattir.

Tanıtım Filmi

Bisiklet Eğitim Alanlarımız

Deneyim Turları

Temel Bisiklet Eğitimleri sonrasında sürüş kalitesini arttırmak adına Deneyim Turları yapıyoruz.

Siz bisikletle özgürce pedallarken Eğitimciniz size eşlik ediyor.

Trafikten uzakta geniş alanlarda yaptığımız deneyim turları esnasında doğru kalkış ve duruşlar, fren mesafesi, dönüşler, ani fren kontrolü, vitesler, yokuş teknikleri konusunda deneyim kazanmanızı sağlıyoruz.

Bisikletli Tatil

Bisiklet Eğitimleri, Deneyim Turları ve Bisiklet Turları ardından Bisikletli Tatile çıkabilir ve özgürlüğü yaşayabilirsiniz.

Türkiye'nin önemli turizm bölgelerinde Konaklamalı, Rehberli, Teknik Servis, Araç Desteği, Sigorta, A Gurubu Acente hizmetleri ile Butik Bisiklet Turları organize ediyoruz.